~ Mudah - Cepat - Jimat - Berkualiti ~

Menawarkan produk-produk kesihatan dan kecantikan TERHANGAT di pasaran pada harga yang amat berpatutan dan menjimatkan. 100% ORI. Bukan TIRUAN.

PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

SABUN VITAMIN ACE - Cantikkan Kulit Dengan Sabun Vitamin

Saturday, December 7, 2013

RAHSIA MENGHILANGKAN JERAWAT DI WAJAH ANDA

Anda berjerawat? Jeragat? Dapatkan Sabun Vitamin A, C & E. Komen "Saya Nak" di bawah untuk tuntut harga diskaun.





Kami bukan cakap tak serupa bikin!! Dah ramai yang berjaya dengan produk kami.. Nak lihat testimoni pembeli yang lain? Sila ke GAMBAR TESTIMONI.



MEMBERSIH MEMUTIH MENCERAHKAN KULIT WAJAH & BADAN.

 MENGHILANGKAN JERAWAT/PARUT/PIGMENTASI/ STRETCHMARKS DAN CELA
 MENGURANGKAN KEDUT SERTA MENEGANGKAN
 MENCERAHKAN KULIT YG KUSAM/GELAP TERMASUK BAHAGIAN BADAN
 MENYAMARATAKAN TONA KULIT
 MENGHILANGKAN HITAM DI BAHAGIAN KETIAK DAN PEHA
 MENGHILANGKAN MINYAK BERLEBIHAN
 WAJAH LEBIH PUTIH BERSERI
 KULIT LEBIH LICIN
 MEMUDARKAN JERAGAT
 MENGHILANGKAN BLACKHEAD/WHITEHEAD

DIJAMIN 500% BERKESAN!




PERCUMA POS LAJU 

Harga Sebenar : RM70(sm) / RM 75 (ss)

Harga Jual : RM49(sm) / RM55(ss)

DAPATKAN SEKARANG >> borang tempahan



Kini anda tidak perlu menghabiskan ratusan malah ribuan ringgit duit anda lagi untuk mencari-cari penawar untuk menghilangkan jerawat. Dalam seawal 3 hari dari sekarang, Sabun Vitamin A, C & E MZ SECRET SOAP akan lenyapkan stress anda itu sehingga perkataan ‘jerawat’ pun tidak akan terlintas lagi di fikiran anda, selamanya!


Sabun Vitamin MZ Secret Soap ini mengandungi kandungan 100 % bahan semulajadi yang selamat.Dengan kajian terbaru dari pasukan R&D MZ Secret, Sabun Vitamin A,C & E kami kini telah diadun khas dengan Tea Tree, Olive Oil & Aloe Vera!





Tea Tree Oil
Mengandungi antiseptic, antibakteria dan pembasmi kulat. Ia dapat membasmi jerawat. Jerawat akan lebih cepat mengering dan tidak meninggalkan bekas. Hampir segala jenis kulat di tubuh dapat diatasi dengan tea tree oil, salah satunya kulat di jari kaki. Ia juga dapat mencegah terjadinya infeksi yang timbul akibat kulat. Selain menghilangkan kelemumur, ia juga dapat mencegah kekeringan dan menjaga kelembapan alami di kulit kepala.

Minyak Zaitun (Olive Oil)
Minyak zaitun boleh digunakan untuk dalaman (kesihatan) juga luaran (kecantikan). Ia digunakan dalam pembuatan produk kecantikan kerana ciri2nya yang boleh melembutkan kulit.

Aloe Vera
Aloe vera mengandungi 96% kandungan air dan selebihnya adalah minyak pati, asid amino, mineral, vitamin, enzim dan glikoprotein. Daun aloe vera atau lidah buaya akan mengeluarkan jeli jika diramas dan ia boleh digunakan untuk mengurangkan kedutan pada kulit muka dan tangan. Ia juga dijadikan sebagai bahan pelembab dan pelembut untuk kulit dan rambut

Vitamin A, C & E
Sebagai Antioksidan yang kuat melindungi kulit terhadap pengaruh negatif faktor luar seperti (pencemaran, matahari, iklim, AC, asap rokok dsb). Merangsang pertumbuhan dan peningkatan pertumbuhan kolagen kulit, yang akan menjaga keanjalan serta kehalusan kulit (anti aging dan anti wrinkle). Mencerahkan kulit (brightening effect). Tanpa kesan samping yang merugikan. Dengan Vitamin – C kulit lebih cerah secara semulajadi.
FAKTA : Formula serta keberkesanan ditawarkan di dalam 1 biji MZ SECRET SOAP sebenarnya seperti bernilai lebih dari RM10,000, sama dengan yang ditawarkan pusat rawatan intensif kulit! Bezanya, kami tawarkan pada harga yang mampu milik oleh setiap rakyat Malaysia.





PERCUMA POS LAJU 
Harga Sebenar : RM70(sm) / RM75(ss)
Harga Jual : RM49(sm) / RM55(ss)
DAPATKAN SEKARANG >> borang tempahan



0 comments :

Post a Comment