~ Mudah - Cepat - Jimat - Berkualiti ~

Menawarkan produk-produk kesihatan dan kecantikan TERHANGAT di pasaran pada harga yang amat berpatutan dan menjimatkan. 100% ORI. Bukan TIRUAN.

PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

OPA SNOW SLIMMING FOAM - KOREA FORMULA

Friday, December 6, 2013

Kurus tanpa kesan sampingan! Hanya perlu rajin menggunakannya!


OPA SNOW Slimming Foam kini diperkayakan dengan tambahan 3X L-Carnitine! Bertindak balas dengan polipeptida dan Kopi Ekstrak Bean, untuk keberkesanan pengurusan badan yang tiada tandingan !







PERCUMA POS LAJU 

Harga Jual : RM90(sm) / RM95(ss)

DAPATKAN SEKARANG >> borang tempahan


Dua kali ganda pembakaran lemak yang lebih berkesan berbanding dengan terapi kecantikan kulit.

1. Kunci pelangsing

Menangani masalah kulit menggelebar di bahagian lengan untuk mendapatkan lengan yang lebih cantik.

2. Abdomen Flat

OPA SNOW membantu membuang lemak perut tambahan untuk menghasilkan hasil yang baru, licin dan rata serta membantu anda untuk mendapatkan pinggang langsing kecil.

3. Pinggang Kecil

Pertempuran lemak badan di bahagian pinggang menghasilkan bentuk yang menarik, ramping dan menawan.

4. Kaki berbentuk indah

Sasaran OPA SNOW untuk sepasang kaki seakan model yang bertujuan untuk semua skirt dan seluar untuk memikat kedudukan dan kecantikan.





Sasaran kepada beberapa peringkat umur dan tahap Obesiti

A) Obesiti Remaja

Anak-anak muda hari ini tidak lagi seperti masa lalu. Walaupun kadar metabolisma tubuh mereka tinggi , kadar rembesan badan yang sihat, tenaga dan nutrien yang mencukupi di dalam badan, tetapi mereka hidup di bawah persekitaran yang sibuk dan tertekan, kurang aktif dan jarang bersenam. Adalah tidak mengejutkan sekiranya ramai remaja kini mengalami Obesiti. OPA SNOW adalah produk berasaskan tumbuhan semula jadi, memperkenalkan satu-satunya kaedah yang paling selamat dan berkesan untuk kehilangan lemak dengan cara yang sihat. Dengan produk ini, remaja tidak lagi perlu berlapar untuk kelihatan kurus.

B) Obesiti Dewasa

Orang dewasa yang bekerja di waktu pejabat yang panjang cenderung untuk berada dalam kategori ini: Diet yang tinggi karbohidrat dan rendah serat, duduk terlalu lama, kurang bersenam, tekanan kerja yang tinggi atau bekerja lebih masa dan akhirnya selalu lewat makan dimalam hari. Gaya hidup yang tidak menentu tersebut akan menyebabkan selera makan yang bertambah bergantung kepada individu. Manfaat terbesar OPA SNOW adalah "Anda tidak perlu bersenam, OPA SNOW akan melakukannya untuk anda", memberikan anda satu penyelesaian yang mudah dan berkesan menguruskan badan.

C) Pertambahan Berat Badan Selepas melahirkan anak

Terdapat beberapa sebab pertambahan berat badan selepas bersalin: Gangguan kelenjar Sementara untuk berfungsi mempengaruhi metabolisme pembakaran lemak, pengambilan makananan berprotein, nutrien berlebihan, malah kekurangan pergerakan dan aktivity. Apa yang diperlukan adalah menyembur OPA SNOW ke bahagian tertentu untuk kesihatan dan kecantikan badan selepas melahirkan bayi . Ianya adalah selamat untuk Ibu dan bayi juga.!

D) Pertambahan Berat Badan di Usia pertengahan

Pertambahan berat badan adalah kejadian yang biasa berlaku di kalangan orang pertengahan umur kerana berkurangannya kadar metabolisme dan aktiviti seharian menyebabkan pembakaran kalori adalah minimum. Pembakaran kadar kalori yang sama setiap hari akan menyebabkan pengumpulan lemak berlaku. OPA SNOW dapat menyelesaikan perkara ini dengan meningkatkan kadar metabolik untuk orang pertengahan umur dengan membantu kehilangan lemak yang berkesan dan sihat.

Cara Penggunaan: 

Cara penggunaan OPA SNOW SLIMMING FOAM dalam 3 Langkah Menarik: Kejutan -> Dingin -> Haba. Rasailah penyerapan serta merta ke dalam kulit dan seterunya menganjalkan kulit dengan bahan-bahan semula jadi; dengan Ekstrak Biji Oren akan akan menghapuskan kulit oren degil terutama di bahagian punggung dan paha; dengan penambahan kepekatan tinggi Asid Hyaluronic untuk menjadikan kulit lebih lempap secara semulajadi. Nikmatilah formula/bahan semulajadi yang dapat bertindak balas secara aktif membentuk bentuk badan serta alami dengan kulit anda!








PERCUMA POS LAJU 

Harga Jual : RM90(sm) / RM95(ss)

DAPATKAN SEKARANG >> borang tempahan

0 comments :

Post a Comment